Spontanrunda

God morgon!
Jag ligger just nu ute på balkongen i bikini. Finns det något bättre än sommaren? Jag reflekterar över gårkvällen och skrattar för mig själv. Jag, Felicia och Daniella började på Strandgatan med en matbit och vin som senare övertogs av drinkar. Vi gick sedan vidare till Butler's och drinkade lite till. När det började bli lite sent och Felicia skulle dra hem så får jag och Danni för oss att ta en spontantrip till Göteborg (ca 7 mil) och festa! Sagt och gjort. Dannis snälla sambo körde oss! Vi gick på Lilla London och drinkade och pratade med folk. Träffade på två söta norskor, så jag fick prata lite norska igen! Härligt:-) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0