Love is love


Något som jag brinner väldigt mycket för är att man ska få vara den man är och att man ska få vara vilken sexualitet man än är född till. Jag är så oerhört trött på inskränkta homofober och människor som fortfarande tror att t.ex. homosexualitet är en sjukdom. Det är ju helt absurt och jag kan inte förstå hur de kan vara nöjda med sig själva som personer. Homosexuell, bisexuell, transsexuell, heterosexuell eller fuckings asexuell om så är... Man är den man är och man är kär i vem fan man vill. Ingen annan har rätt att kritisera vem man älskar. Ingen jävel har rätt att kritisera vem man är. Kärlek är kärlek oavsett. Och den är lika fantastisk och lika stark i alla former.

Jag vill säga till alla som någon gång har kritiserts som människa på ett sådant sjukt sätt: Fortsätt att stå på dig! Våga vara du! Orka vara du, och fortsätt att älska! Det är sjukt att du ens ska behöva gå igenom all skit men du är en hjälte, och en symbol för en bättre och fredligare värld. Och det är något att vara stolt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0