Våga vara

Ibland så kommer jag att tänka på hur jag har totalförändrats som person genom de senaste åren. Om mina gamla kamrater och bekanta skulle träffa mig idag så tror jag att de flesta skulle bli förvånade. Det är ju såklart en del av livet att förändras, men jag är verkligen som en helt ny människa idag än för ett par år sedan. Både ut och invändigt. Jag tror också att det är nyttigt att våga förändra och förändras. Att våga ta in nya intryck och suga åt sig alla sortes inspiration. Att följa sitt hjärta, magkänsla och sina åsikter och framförallt: stå för sina åsikter och hur man handlar.

Våga vilja, våga förändra, våga vara ditt bästa jag. Våga vara hundra procent du.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kloka ord - min fina dotter <3

2014-06-17 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0