I'm back

 
Det är sant. Jag trodde det inte själv. Men jag är tillbaka. Jag har gått i flera dagar på sistone och haft ett sånt där skrivsug i fingrarna men inte gjort något åt saken. Jag tänkte skriva på min bok men så glömde jag USB-minnet hemma (är på besök i Trollhättan). Så kom jag att tänka på att jag faktiskt har en blogg som ligger och skräpar för tillfället! 
Har det hänt något speciellt sedan sist? Jag kraschade och gick in i en depression. Jag är sjukskriven men börjar jobba snart igen. Det är väl vad som hänt egentligen. Jag går och kämpar varje dag med ångesten och försöker att få tillbaka viljan att existera. Det är på gång. Jag orkar inte dölja det så jag väljer att skriva lite om det. Vem försöker man lura? Skitsamma. 

Kommentarer
Postat av: Annika

<3 <3 Kärlek o styrka till dig <3 <3

2014-04-04 @ 01:58:15
Postat av: Jossan (holm)

Hej going! Tråkigt att läsa att du gått in i en depression. Hoppas du får rätt hjälp och att du snart är på benen igen <3 jag själv har gått på priviatklinken Sankt Lucas i VBG, vet inte om det finns i Norge (vet att de finns runt om i Sverige iaf) men dem är jätte bra! Även fast man har vänner och familj runt omkring så är det alltid skönt att få professionell hjälp (vet inte om du redan får det, men annars så var inte rädd för att prova). Du är värd att vara lycklig och fri från ångest! Många styrke kramar från mig och vovvarna! <3

Svar: Hej fina du! Tack för din omtanke, din kommentar värmer massor! Jag har fått medicinering bl.a. så får vi se hur den verkar och vad mer som behövs göras. Känns lite bättre efter att ha accepterat och insett att man mår såpass dåligt och måste ha hjälp. Så det ska nog bli bra trots allt även om det är en lång resa jag har påbörjat:) Hoppas att du mår bra? Jag saknar dig! Massa kramar<3
Sabrine

2014-04-07 @ 11:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0