Det där sunda


Avslutat ett ganska så schysst träningspass med Sandra såhär på kvällskvisten. Gick förbi affären och köpte en korg med jordgubbar. Oj vad jordgubbar ska bli mitt nya godis. Oj vad bra jag mår av att äta naturligt och sunt efter en semester med för mycket gott. Jordgubbar kan nog vara det godaste som finns. Efter Oboy givetvis, men det är ju inte att tänka på. 

Och snart så är det helg mina vänner. Jag ska försöka att inte förstöra denna veckans träning med en för hög dos alkohol (fasiken att det står tre stora flaskor sprit från taxfreeshopen på min byrå, lär väl vara kört), och jag ska försöka att stressa ner och njuta av att bara vara ledig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0