Hip hip



17 maj. Norges nationaldag. Jäklar vilken folkfest. Och jag firar givetvis för att jag älskar Norge. Norge är landet som får mig att känna mig precis lika mycket hemma som i Sverige. Och Oslo. Staden jag älskar. Staden som jag kallar hem. Staden som är mer hemma för mig än min egna hemstad. Jag kan nästan känna norrmännens stolthet i luften när jag går på gatorna. 

Vi startade denna soliga sommarlördag med champagnefrukost hemma hos oss. Sedan har vi och alla gäster strosat på stan tillsammans. Vi avslutade med brakmiddag på Jacob Aalls brasserie. Nu har vi varit hemma och vilat en stund för att ladda om. Snart kommer gamla och nya gäster hit för förfest. Festfixare som vi är, jag och Natalie. Skål! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0