I mitt badrum

5 måsten i min badrumslåda är...

1. Aloe vera! - Ren Aloe gel är ett absolut måste hemma i badrummet. Helst 99-procentig. Aloe vera är bra till precis all hudvård! Småsår, hudirritationer, rodnader, underlagscreme, efter rakning av intima kroppsdelar... Love aloe! Finns att köpa på apoteket från olika märken:-)

2. Blekningstandkräm! - Jag har förvisso redan ganska vita tänder i grunden, men det har blivit ett skittöntogt beroende. Det får inte finnas en risk att få missfärgade tänder och jag borstar helst tre gånger om dagen! En bra och prisvärd är den från OralB. Finns även den på apoteket.

3. Tangel! - Altså shit vad greklandbrännan har fått mig på detta spår... Någon slags brunfixering. Löjligt egentligen, men jag känner mig snygg när jag är pepparkaksbrun. Tan gelen från L'Oreal är hur bra som helst och det är enkelt att behålla den naturliga brännan lite längre... Bättre än alla cancersolarium.

4. Wax stripes! - Oyes! Är man mörkhårig så är wax stripes från Veet ens bästa vän när man vill ha bort störande småhår som inte syns på blondinerna, t.ex överläppen... Magi!

5. Våtservetter! - Vad vore mitt liv utan våtservetter? Efter att ha peelat ansiktet eller tvättat för att få bort dagens smink så avslutar jag alltid med servetter. Så jäkla fräscht. Och så är våtservetter också räddningen i handväskan! Always.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0