Antirynk

Jag måste bara tipsa er om antirynkkräm från Nivea, Q10+! Jag har använt antirynkkräm till och från i många år för att jag har märkt att jag får babylen hud av det. Jag tror också på att förebygga för en vacker hud (jag känner att jag har lite dubbelmoral då jag tycker att rynkor är vackert, det syns att man har levt!). Men främst så använder jag krämen för att få en slät hud, utan finnar! 

Q10+-krämen renar samtidigt porerna samtidigt som den slätar ut huden, så för mig har den varit jättebra! Alla finnar och plitor har försvunnit sedan jag började använda den på kvällarna i kombination med en BB-creme som underlag på dagarna i stället för en täckande foundation. Det är viktigt att huden får andas!

Lätt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0