Energi


Idag så tog jag mig ut på en riktigt härlig promenad! Visst är det underbart med 20 grader i mitten på september? Och ännu mer fantastiskt att jag är så gott som frisk! Jag satte mig på en bänk vid hamnen och solade ansiktet och hälsade på hundar och mysiga promenerande pensionärer i en hel timme! Självklart hade jag med mig hundraåtta meter papper för allt mitt snor men det var det värt! 

På eftermiddagen så mötte jag upp Sandra för att gå till mäklarkontoret och ordna ett papper för vår lägenhet för att sedan sätta oss på en uteservering och mysa! 
Jag har så mycket överskottsenergi efter alla dagar jag har tvingats ligga på soffan så att det är helt sjukt! Kan knappt bärga mig till jag kan börja träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0