Motivation

Godkväll mina vänner!
Vardagen har varit i full gång hela veckan som har varit full med kurser och olika möten. Mitt jobb är nog mer hektiskt och varierande än vad folk tror. Det är många ramar och principer att förhålla sig till. Men det är bara motiverande för mig! 

Idag så gick jag till Friskis&svettis efter jobbet. Äntligen har jag bytt gym! Nu känns det faktiskt kul att träna igen! Och jag märker verkligen skillnad på mitt humör och hur jag mår när jag är igång med träningen igen. Vi är gjorda för att röra på oss och jag tror att om man är en soffpotatis som aldrig tränar/rör på sig utöver det vardagliga löper större risk för att bli deprimerad, bli sjuk och bli dålig i kroppen som gammal! Träning förebygger faktiskt en hel rad med sjukdomar. I dagens samhälle så behöver alla ett gymkort eller en konditionsrytm för att våra kroppar ska må bra och vara friska.

Så ta hand om er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0