Död...

...näst intill! I en vecka har jag haft så ont i halsen att jag gråter hela nätterna. Jag är så himla ynklig och otuff när jag mår såhär. Rickard har åkt till Berlin och det är mest synd om mig i hela världen! Ungefär så ja. Idag gick jag till läkare nummer två den här veckan. Äntligen träffade jag någon som skrev ut penicillin! Det som krävdes var att hosta blod hela natten inatt för att sjukvården skulle reagera. Jag är inte förvånad. När jag kom hem från läkaren så tog jag två penicillintabletter på en gång och svullnaden gick ner en aning i halsen. Plötsligt så kunde jag rapa igen! Jag har inte kunnat rapa, svälja eller prata ordentligt på nästan en vecka p.g.a svullnaden.


Senare kommer min vän och tärna Emelie hit och pysslar om mig! Vi ska adventsmysa med filtar och fler halstabletter. Kan man ha en bättre vän?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0