Still sick

 
God kväll! 
Jag sitter och bröllopsplanerar lite samtidigt som jag kollar lite annonser och dricker vitaminer. Jag är fortfarande sjuk även om jag är på bättringsvägen! Jag hoppas verkligen att jag blir bra snart! Det är oerhört frustrerande att t.ex. inte kunna sköta sitt jobb p.g.a denna ihållande sjukdom! Jag får alltid så dåligt samvete och hatar att hamna efter. Jag vet att jag inte kan hjälp att jag blir sjuk, men jag vill liksom vara den där superambitiösa kvinnan som jag egentligen är. 
 
Hur som helst så är det snart bara en vecka kvar till jul! Och vi har inte ens börjat med julklapparna haha! Det är som vanligt. Jag har alltid varit ute typ dagen före julafton och krishandlat haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0