Kontraktskrivning

Hej folkens!
Jag vet att mycket har handlat om mig och R på sistone men allt i mitt liv har liksom kretsat kring oss nu, och så är det ju. Idag fick vi reda på att vi signerar kontrakt för en jättefin lägenhet i helgen! Jag dansar på rosa moln. Lägenheten har mitt lantliga drömkök och fantastisk planlösning samt totalt nyrenoverad. Och badrummet, love! Lägenheten ligger i ett hus med endast tre lägenheter i ett idylliskt villaområde. Vi kommer att ha både trädgård och egen stor terass! Rena rama svenssondrömmen på sommaren.

Jag blir småstadsbo och svensk igen, och i början var jag livrädd. Men nu är jag supertaggad! Jag får ju leva ihop med mannen jag älskar och det är värt precis allt. Och snart så kommer jag få känna på studentlivet också! Det blir himla spännande!

Jag kom förresten på att jag aldrig har bott ensam efter att jag flyttade hemifrån! Men mina år i kollektiv i Oslo har varit totalt fantastiska! I'm a lucky girl.

Arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0