Leja's café

Jag har blivit någon slags caféutprovare här i Uddevalla känns det som haha! Men det finns faktiskt ett jättestort utbud av små guldkorn i denna lilla stad! Idag så var jag och Rickard på Leja's nere på torget. Där kommer jag att hänga mycket när jag flyttar hit! Tjejcheckt puttinuttigull-café med massa hembakta goda bakverk! Och polkalatten var to die for! Åååh vad jag längtar efter att ta tjejfika där och fnittra och mysa! 

Och ja, jag har repat mig såpass bra i magen att jag pallade ett litet cafébesök runt hörnet idag! Man blir ju så oerhört rastlös av att bara ligga hemma! Men man är ju inte helt pigg altså...



Denna hembakta chokladboll med knäckkulor, namnam. Och latte med polka! Det krävs kreativitet att göra något så simpelt så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0