Kalasfintänna

Jag har haft en alldeles fantastisk helg i Uddevalla! Igår så var vi i Göteborg visserligen, hos min farbror med fru, på middag! Det var supertrevligt och vi satt och tjatade inpå sena natten. Idag så har vi flängt runt på en husvisning och två lägenhetsvisningar! Eller... Huset var väl mer ett ruckel. Fruktansvärt. Synd, för läget intill havet var perfekt. Hade varit perfekt att hyra ett litet torp vid havet. Men icke. Nu håller vi tummarna för en av de fina lägenheterna som vi har sett i stället! Det lär bli fler visningar men jag har fastnat särskilt för en lägenhet redan. 

På kvällen så har vi vart hemna hos min mamma i skogen på supergod middag och fika! Alltis trevligt att umgås med familjen. På sistone så har jag prioriterat familjetid mer och mer. Det är viktigt att man rår om varandra och faktiskt spenderar tid med varandra. Efter några år i Oslo så ser jag fram emot att "komma hem" igen för ett tag. Eller kanske för gott. Man vet ju faktiskt aldrig.

Min fantastiska farbror!


Vi var också på promenad med den här sötungen i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0