Skogens ro

Igår kväll spenderade jag, mamma och syrran tid tillsammans! Det var så himla längesedan bara vi tre umgicks tillsammans. Vi beställde pizza och hade skräckfilmskväll! En standard för vår familj! Vi älskar skräck och jag är nästan uppvuxen på skräckfilmer höll jag på att säga!

Vi körde sleepover och det var så mysigt att vakna upp hos mamma i skogen! Ni vet när närmsta grannen är hästarna i hagen, eller hjorten i trädgården. Man känner sig lite isolerad från civilisationen och det kan vara så sjukt skönt! Jag tog mig en långpromenad med hunden genom trollskog, blåbärsris och snår och kunde verkligen andas med träden.
Jag vill själv bo på landet i framtiden (helst vid havet) och jag har sådan tur att min sambo vill samma sak eftersom att vi båda älskar naturen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0