Befrielse

Wow vilken befrielse det är att gå till gymmet och svettas! Nu när jag har kört på hela tiden, och inte lagt av efter några dagar som jag gjort förr, så tycker jag faktiskt att det börjar bli riktigt roligt att träna! 
Sedan jag tvärt tvingades att sluta tvärt med mina antidepressiva mediciner p.g.a leveransfel till Norge (som för övrigt är helt sinnessjukt) så har träningen räddat mig i vardagen! Det blir som min ersättning till medicinen. Jag har verkligen fått en aha-upplevelse som jag inte har upplevt förut. Nu går ljuset upp och nu förstår jag vad alla jobbiga träningsfreak snackar om! Vilken befrielse! 


Favoritmålet efter träningen är naturell yoghurt med russin! Russin har blivit min nya last tyvärr, men det är ju bättre än choklad i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar också russin! Det ser gott ut :)

Svar: Ja visst är det barnsligt gott! :) Vilken härlig blogg du har förresten!
Sabrine

2015-03-02 @ 22:11:52
URL: http://johannaarntzen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0