Du



Du. Min blivande äkta make. Min hjälte. Min ängel. Var skulle jag ha varit utan dig idag? Jag tror på riktigt att du är sänd från ovan till mig. Först så trodde jag att du var för bra för att vara sann. Men sedan så insåg jag att jag bara inte vetat vad kärlek var först då. Tack för att du har lärt mig vad kärlek är. Tack för att du har lärt mig att älska livet. Tack för att du har lärt mig att tycka om mig själv. Och tack för att du får mig att känna mig som den finaste tjejen i hela världen. Och tack för allt jag ska fortsätta lära av dig. Tack för att jag får äran att leva resten av mitt liv vid din sida. För det är där som jag alltid kommer att finnas. För evigt vid din sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0