Tjejfenomenet

Är detta ett tjejfenomen eller är det samma för alla? Ni vet när man åker till köpcentret för att man ska ha EN grej. Men så kommer man hem med TJUGO andra saker bara för att man ville ha de. Detta hände mig idag. Jag åkte till Torp för att handla ett par billiga termobrallor eftersom att jag mot förmodan och trots att jag aldrig har stått på ett par skidor, åker till Sälen i påsk. Jag gick raka vägen till Stadium. Men det blev liksom inte raka vägen tillbaka sen, utan jag lyckades bli både lurad och lockad av REA-skyltarna på h&m igen. Sedan så passade jag på att slänga med ett par jeans från Gina tricot också.

Varför, varför, varför är det alltid såhär? Speciellt för oss tjejer. Det är som att vi är en flock blåsta flamingos som går på precis vad som helst, så länge det heter REA. Nu är det ju i och för sig så att jag kom undan med billiga plagg och produkter. Men var jag tvungen att köpa så mycket så att jag trota de billiga priserna kom upp i en svidande slutsumma? 

Hur som helst, det är ju tur att man är lyckligt lottad så att det rullar in nya pengar på kontot i veckan! 




Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag känner igen mig i det!! Jag måste ha vårskor men vet att jag kommer komma hem med så mkt mer så drar mig för att gå ner till stan :S :D

Svar: Haha ja det är riktigt farligt!
Sabrine

2015-03-24 @ 17:52:04
URL: http://maskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0