10 fakta...

...om mig!
 
1. Jag startade min första blogg ihop med min bästa vän för 13 år sedan. Det gick inget vidare och vi blev så oengagerade att vi lade det på is ganska direkt. Jag startade sedan i stället min första egna lilla blogg fyra år senare och sedan dess har jag skrivit och haft ett antal olika bloggar.
 
2. Jag älskar att skriva såpass att jag kan ägna timmar åt att bara skriva. Bäst av allt så älskar jag att skriva långa noveller. Jag har just startat på en bok som jag har stora förhoppningar på och kan bli riktigt bra.
 
3. Nästan det enda jag går och tänker på om dagarna är att jag och R ska gifta oss nästa sommar! Jag kan inte låta bli att kolla på drömklänningar, vackra dukningar och underbara tårtor! Det ska bli så fantastiskt kul att börja planera!
 
4. Jag käkar ungefär 8 olika piller varje dag, och några upprepade gånger, av hälso och sjukdomsskäl. Att magen pallar det är ändå ett under!
 
5. Jag har alltid varit en kaffoman och drack endast svart kaffe -till nu för några veckor sedan! Plötsligt så är det inte gott utan en skvätt mjölk längre. Brukar det inte vara tvärt om?
 
6. Jag är laktosintolerant och kan få stora problem vid intag av icke laktosfria produkter.
 
7. Svenska var mitt favoritämne i skolan, och det enda som jag var riktigt ordentligt engagerad i i skolan. Jag var dessutom en jävel på att skriva texter och långa uppsatser!
 
8. När jag var 15 så piercade jag underläppen och var otroligt stolt över mitt diamantsmycke (haha!). Jag hade i den till jag var 17 och växte därefter upp.
 
9. Jag har aldrig tidigare haft ett seriöst förhållande. Jag har aldrig någonsin fattat tycke för någon av de killarna jag har dejtat. Rickard är altså min första, och också min enda och sista. Häftigt va? Jag gifter mig med min första!
 
10. När jag var 12-13 år så var jag besatt av hjärtan. Hela mitt flickrum pryddes av hjärtformade kuddar, mattor, hjärtlampor och hjärtformade tavlor! Så jäkla gräsligt om man tänker efter haha.
 
 
Bjussar på två bilder från när jag var 15 (vi har alla genomgått någon form av identitetskris haha):
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite rolig fakta de där :) och ja, du är inte ensam om att det är din riktiga första kärlek du gifter dig med :) visst så har vi inga sådan planer än men man kan ju hoppas och då blir Anders också min första o enda kärlek :)

Svar: Hihi, ja men visst känns det underbart att äntligen ha hittat den rätta, han med stort H! :)
Sabrine

2015-05-12 @ 17:47:38
URL: http://maskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0