Andar

Tror ni på spöken? Det gör jag. Eller snarare andar och energier. Flera gånger har jag blivit övertygad i mitt lilla liv. Det har följt med mig sedan barnsben. Jag skulle tycka att det var lite tomt att bo i ett hus utan andar. I huset där jag och Rickard bor så har de börjat göra sig hörda nu. Vi har ett husspöke som älskar att titta på tv. Ibland så kan tvn sättas på mitt i nätterna med hög volym. Tid och klockslag verkar inte finnas för de på andra sidan. Mig gör det inget att de finns här, så länge jag får sova gott om nätterna. Och det får jag ju för det mesta. Jag tycker faktiskt att det är lite småmysigt. Tvn för sitt eget lilla liv som sagt. Det har "spökat" på varenda ställe som jag har bott på. Alltid. Jag kan se, höra och känna och det tycker jag är en fantastisk gåva!
 
Har ni några erfarenheter av oförklarliga händelser?
 
Bilden har inget med inlägget att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0