Blogg -en kul hobby!

Varför bloggar ni? Varför läser ni bloggar? Är det inte lite ute med blogg? Och vad ska man med blogg till när vi har de andra sociala medierna som facebook och instagram? Jag bloggar för att det är otroligt skönt att skriva av mig om livet. Och jag tycker att det är jättekul att ni läser och följer! Jag ser er inte så mycket i kommentarsfälten, men ni gömmer er jättefint i besöksstatistiken varje dag:-) Och det är ju superkul! Dessutom så är det otroligt befriande att skriva och dela med sig. Jag har t.ex. aldrig raderat någon av mina gamla bloggar just för att det är så himla roligt att gå tillbaka och läsa om mitt eget liv då! Det uppkommer ofta många små skratt för mig själv. Altså så bloggar jag mest för min egen skull (låter som en klyscha men så är fallet). Jag tycker att det är en kul hobby om man går hemma om dagarna, eller ska varva ner efter jobbet om kvällarna. 
 
Och minst lika kul är det att följa era bloggar och andra bloggar! Jag får jättemycket inspiration av div. bloggar och jag är ständigt på jakt efter nya roliga bloggar att följa! Kalla mig nörd, men jag måste leva ett liv med blogg. Det är som en dagbok, en dokumentmetropol för mig och mitt liv. Jag är ju väldigt öppen som person både här och i verkliga livet så att skriva blogg passar mig utmärkt! 
 
Foto: Sara B.C

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag är lite dålig på det där med att läsa bloggar, så jag kikar mest igenom mest fotobloggar, men även lite humor och alternativt.

Svar: Ja men visst är det roande att bara bläddra igenom bloggar också! Jag brukar också kika på fotobloggar för inspiration, vilket också är rogivande!:-)
Sabrine

2015-05-14 @ 15:44:49
URL: http://fotokonst.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0