Mor



Jag ska berätta för er om denna superkvinna. Eftersom att det är mors dag så är det tid för oss alla att hylla våra supermammor. För det är vad de är. Superhjältar, våra stjärnor. Jag är stolt över min mamma. Jag är stolt över att vara hennes dotter. Och jag är glad över hur hon uppfostrade mig som barn. I vår familj är vi survivors. Vi är som ogräs som aldrig dör och alltid överlever allt. Så länge vi har varandra så spelar inget annat någon roll.

Jag har alltid haft en väldigt nära relation till min mamma. Jag har alltid kunnat komma och säga precis vad som helst till henne utan att något blir jobbigt. Min mamma är en fantastisk, underbar och öppen människa med fantastiska egenskaper. Hon är den starkaste kvinnan som jag känner. Allt hon har genomgått i sitt liv och fortfarande så sprider hon glädje och värme runtom sig. Min mamma är en lättsam och trygg kvinna som jag ser upp till. Jag vill vara som min mamma för mina framtida barn och vara den förebild som min mamma är för mig.

 
Mamma, jag älskar dig! Utan dig så skulle jag inte stå där jag är idag. Jag är dig evigt tacksam.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0