Adventsfint

Hej och hå vad det går mitt i veckan! Sedan jag började jobba heltid igen så har jag haft fullt upp. Och då har det verkligen gått i hundraåttio konstant. Jag har redan hunnit med intervju, möte och att andas! Idag så åkte jag och köpte massa julpynt, därefter klände jag in en snabbmiddag innan gymmet och efter gymmet for jag hem. Nu är det adventsfint hemma! Jag kunde inte låta bli:) Det passade dessutom perfekt idag eftersom att även resten av veckan blir fullt upp.




Kvistarna har jag varit ute och plockat själv! Ger en lantlig men ändå stilren touch som jag älskar! Ni ska också få se mitt underbara lilla kvisträd som jag häntgt upp små kulor i när dagsljuset faller på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0