Ritverkstad

God kväll!
Jag hoppas att ni har repat er efter diverse halloweenfiranden och även att ni har haft en bra start på veckan! Själv har jag jobbat, varit extramorsa samt suttit i kvällsmöte på jobbet. Har t.o.m hunnit med ett besök hos kuratorn innan jobbet! Det var nog den mest effektiva dagen på väldigt länge. Och kvällen likaså, tog en promenad på ca 1,5 timma med Maria ikväll också! Vi traskade ut i skogen i mörkret. Väldigt rogivande måste jag säga :-)

Ritverkstad i vårt kök idag när I var på besök! Åh vad jag längtar till att själv bli mamma och sitta och rita och träna på att skriva ord med mina barn... Dagisfröken i mig kommer nog aldrig att lämna mig helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0