Ettårsdag

God dag!
Idag så startade jag dagen med ett skivstångspass på Friskis! Jag har tränat exakt varje dag den här veckan (promenader inräknat) och jag mår så mycket bättre när jag gör det! Dessutom så kan jag äta god mat och godis med gott samvete den här helgen!;) 
 
Idag så firar jag och Rickard ett år. Tänk vad tiden går fort samtidigt som det känns som att vi har känt varandra hela livet. Rickard jobbar till nio ikväll och när han kommer hem så ska vi äta en god middag och spendera kvalitétstid tillsammans! Jag tänkte överraska med en hejdundrandes middag och dessert. 
 
Nedan så bjuder jag på en bild från natten då vi förlovade oss. Nyårsafton på tolvslaget. Vi hade tagit in på Gothia towers och bytte ringar uppe i deras sky bar! Det var nog det romantiska jag någonsin har gjort och det blev storfirande med en massa främlingar som grattade oss och bjöd på cocktails haha. Jag har aldrig varit så bakfull som dagen efter men det var det värt ändå! 
 
I början så hade vi våra ringar på höger hand, enligt de norska normerna eftersom att vi 
egentligen planerade att bosätta oss i Oslo där jag bodde. Men så blev det inte, och idag
så är jag glad att det inte blev så då jag trivs så himla bra med livet nära min familj och
gamla vänner! Jag ser livet ur andra synvinklar idag än jag gjorde då! Fsmiljen kommer
först. Alltid. (Och ja, vi har ringarna på vänster hand idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0