Fixardag

Hej alla söndagsläsare! Jag hoppas att ni har haft en lika god helg som jag har haft! Igår gick jag och Rickars över till hans brors hus och drack lite vin, spelade spel med ungarna och umgicks! Hur trevligt som helst! Vi satt och tjatade till midnatt innan vi traskade hemåt igen. 

Idag har vi köpt ett nytt bord och nu är vi hos svärisarna och dricker kaffe (det vankas snart pulled pork här också!). Vi ska också passa på att tvätta bilen med högtrycken och rensa den invändigt när vi ändå är här. En fixarsöndag helt enkelt! Det verkar som att fåglarna älskar att bajsa på just vita bilar, är det bara jag som har lagt märke till det?

Mysfredag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0