Fredagskaffe

Goddag!
Idag så mötte jag upp Amanda för en fika på Lejas! Vi satt i två timmar och tjatade. Det är så sjukt trevligt att sitta och dricka kaffe, snacka skit och glo på folk! Är det en tjejgrej? Eller gör män också så? Jag skulle kunna sitta i flera timmar och glo på folk. Hur som helst så följde jag henne till hennes jobb (som ligger på vägen hem till mig) och så tog jag en promenad hem. Ikväll jobbar Rickard nattjour (livet inom vården) och jag har bjudit över Amanda på tacos när hon slutat jobbet! Det är kul att ha lärt känna ett par tjejer här i Uddevalla som jag verkligen får ut något av när vi umgås. Jag var rädd att inte lära känna någon alls när jag flyttade hit! Man behöver tjejkompisar att snacka lite skit med också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0