Fristaden



Åh vad jag älskar att bo i ett grönt område. Jag älskar att vakna upp, gå till köket och se dessa fruktträd utanför fönstret. Eller att vakna upp i sängen av att fåglarna kvittrar i buskarna utanför sovrumsfönstret (vi sover alltid med öppet fönster)... Det är t.o.m. underbart att vakna upp av regnets smatter mot fönsterrutorna när man trivs så bra i sitt hem. För mig så är det viktigt att hemmet är min fristad där allt är fridfullt, lugnt och avkopplande. Det ska vara en plats där jag alltid kan varva ner, andas och känna värme, kärlek och behag. Och för mig så behövs grönområde och natur för att jag ska kunna trivas till hundratio procent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0