Jobbstart

Imorgon så börjar jag att jobba efter en månads frånvaro. Sjukskrivningen på heltid är slut och jag ska börja jobba femtio procent. Det är blandade känslor. Jag vet att jag har mycket kvar att jobba på och inte riktigt är i balans för att återgå till arbetet än, men samtidigt så är det bra att komma igång tror jag. Därför gick jag emot terapeutens rekommendationer om att fortsätta vara sjukskriven helt ett tag till. Jag bestämde mig för att prova att jobba fyra timmar om dagen i en vecka. Och jag tror och hoppas på att jag kommer att fixa detta. Jag hoppas att min hjärna tänker rätt om att det är bättre att jag kommer igång på halvtid samtidigt som jag går hos min terapeut och får hjälp med att jobba med mina problem! För jag vägrar att gå in i väggen igen.
 
Arkivbild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0