Oslo

I helgen så är jag tillbaka till Oslo för att spendera tid med världens bästa gäng! Det är så sjukt kul att hänga med dessa godingar igen! Det är vänner som får mig att må bra i precis alla lägen. Fast borta bra, men hemma bäst ändå. Ska bli helt underbart att komma hem till min sambo igen. Tänk vad man kan sakna en människa när man reser bort över bara en helg. Men jag ska njuta av resten av helgen, det är inte ofta jag får träffa min gamla roomie. Episkt! 

Imorse åt vi mega hotellfrukost på världens bästa hotel! Anja jobbar där så vi fick fetaste rabatten. Hotel Bristols frukostbuffé har tydligen fårr pris för sin kvalitét och jag förstår varför efter första tuggan! Allt smalt i munnen... 

Bjuder på bilder från gårdagen:)













Och från idag när vi fick gå på rundvisning bland hotellets sviter...



Världens bästa Anja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0