Rosa boken


Den här mina vänner, är mitt liv. Jag lever i min klassiska skriftliga kalender. Utan den så hade mitt liv varit kaos. Jag har alltid varit en person som typiskt alltid lyckats dubbelboka mig och missa viktiga läkarbesök. Det har aldrig hjälpt med att använda mobilens kalender och anteckningar. Men när jag sedan började använda en almenacka, så vet jag att det är i den jag ska titta i varje dag. Det är i den som jag skriver upp allt  viktigt och oviktigt. Och det är i den som jag har mitt liv. Jag behöver den för att mitt liv ska gå ihop. Jag är beroende av den. Jag skriver upp allt i den. Jobb, möten, kompisdejter och födelsedagar. På det gamla hederliga skriftliga viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0