Att njuta

Idag har jag och R lunchat på Sydamericarmen, mästare på sydsmerikansk mat här i lilla Uddevalla! Sjukt god och prisvärd lunchbuffé och maten är bland den bästa kvalitén av grillat jag faktiskt har smakat! Hade jag kunnat så skulle jag ha delat ut ett pris till dem.
Efteråt så fick vi en stund över innan R skulle jobba så vi klämde in en chailatte från Lejas och satte oss i solen också! Lejas har en apgod sockerfri latte. Förstår inte varför allt måste innehålla socker för det smakar ju precis lika gott utan? Psykisk grej tror jag.

Nyligen så tog jag bilen till mammas skogshus och sitter och njuter av hösten på deras altan. Det är sådant här som jag ska fokusera på nu när jag är sjukskriven. Att andas och njuta av det lilla. Koppla av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0