Save the date



Alltså tänk er! Nu är vårt bröllop offentliggjort på riktigt! Nu har vi skickat ut digitala "save the date"-kort som jag knåpade ihop i en bildredigeringsapp, hur snabbt och smidigt som helst och man sparar in tusenlappar på att göra såhär! Speciellt vi som har ett hundratal gäster att skicka ut till... Men de riktiga inbjudningskorten kommer vi att skicka med posten. Jag kommer också att lägga ner hjärta och själ för att inbjudningarna ska bli både personliga och superfina.

Nu är planeringen i full gång! Jag är så himla glad att vi har så god framförhållning, annars så tror jag att vi hade stressat ihjäl oss. Man behöver ett år på sig. Då blir det ordentligt och utan en massa stress och förhastade beslut! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blir så glad för din skull :)

2015-09-20 @ 10:09:18
URL: http://maskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0