Snäll frukost

Från början så tyckte jag inte om naturell yoghurt. Men efter att endast ha köpt in det så har jag lärt mig att tycka om det och jag föredrar det framför smaksatt yoghurt numera! Den är fräsch, inte sluskigt söt och dessutom nyttig för kroppen! Vill man dock spexa till den någon gång (man kan ju tröttna på att alltid äta samma) så kan man hälla i en liten skvätt Fun light i yoghurten och vips så är den smaksatt! Mycket godare än att köpa fördigsmaksatt yoghurt!

Kom ihåg att köpa svenska mejeriprodukter för att stödja våra svenska bönder som är i ett krisläge! De behövs för ett välmående och snällare Sverige. Jag köper alltid svenskt och ekologiskt för att jag värnar om miljön och om djuren. Och om bönderna. För snart så har vi inga bönder kvar i landet och då måste vi importera både kött och mejeriprodukter från utlandet vilket innebär långa transportstreckor=omiljövänligt=osäker djurhållning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0