Klänning till salu!

Nu säljer jag även min nya måttbeställda klänning spm t.o.m är lite för stor! Jag har nämligen hittat en annan klänning som känns så RÄTT. När jag tog på den så sa både jag, syrran och mamma bara "wow" och utbytte blickar som sa allt. Denna klänning köpte jag på en outletbutik för ett år sedan. Då hade jag ingen aning vad jag skulle med den till men den var så vacker att jag bara var tvungen att köpa den! Och gissa vad den kostade? En hundring! Japp, en bröllopsklänning för hundra spänn på nelly.com-outleten. Nu snackar vi budgetbröllop! Men ack så fint det kommer att vara! 

Den här klänningen säljer jag nu... 1600:-. Intresserad? Kommentera!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0