Oslohelgen

Eftersom att jag inte har gjort något annat än jobbat, ätit och sovit i veckan så kan jag ju i stället berätta om min helg i Oslo. Jag åkte ju och hälsade på min bestie Sandra i hennes nya lya! Vi hade en supermysig lördag och mötte upp Maria på Tullins för middag och prosecco. På kvällen kom William, Anja, Marte och Mathilde över och drack vin med oss. Det var så himla kul att träffa alla igen! Vi avslutade tydligen på en bar och morgonen efter så vaknar jag upp och inser hur ynklig man är efter lite för mycket god dricka. Det är inte ofta som jag dricker så jag hade verklikgen glömt hur det var... Och nu kommer jag alltid att minnas hähä... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0