Presenterna

Vi fick så galet många fina presenter på vår bröllopsdag och jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på hur många som faktiskt var med och önskade oss ett lyckligt liv tillsammans. Det är först nu som vi har hunnit smälta allt fantastiskt som den här sommaren har bjudit på. Jag listar våra bröllopspresenter så kanske jag kan tipsa någon annan som ska på bröllop hästnäst!
 
 
Presentlistan:
 
- Cash, cash, mera cash...
- Presentkort på Cervera.
- Presentkort på liveit.se
- Presentkort på VANN spa&hotell.
- Egenmålad tavla av min vän till konstnär.
- Skålar (Nybro)
- Skålar, lyktor, kakfat (iitala).
- Hardangerbestick
- Fotoalbum
- Glas
- Champagne
- Viner
- Blommor
- Korg med gottigheter
- Moccamaster
- Inramat foto på oss
 
Nu är alla tackkort ivägskickade till var och en också. Självklart beställda hos optimalprint.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0