Akut

Jag hade en fin och lugn helg. Endast gått långs promenader och haft dejt med mannen. Avslutade gårkvällen med akuten (fr.o.m imorgon är jag så långt gången att jag tillhör jag förlossningen om något skulle hända) efter att man trott att jag börjat läcka fostervatten. Så fresh. Nu är jag sjukskriven i en vecka och har blivit ordinerad vila. Så den här veckan ska jag verkligen ladda upp med energi att orka. Jag är helt färdig om jag ska vara ärlig. På alla sätt. Magen spänner och krampar. Men det är okej att vara slut. Det är okej att vila. Bebis mådde bra och hade massor med vatten i magen (man gjorde ALLA undersökningar och prover som gick på mig). Det är det viktigaste. Hen sparkar och är glad som vanligt. Tack och lov. Hen får inte komma ut riktigt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0