Burr

Det är kallt och burrigt i hela huset och jag har burrat ner mig i soffan efter en morgon på sjukhuset och fix med försäkringskassan. Alla mina värden ligger på topp så bättre kunde det ju inte gå. Jag är stolt över mig själv. Från att ha skyhöga blodsockervärden (är ju diabetiker) till att nå helt normala värden på mindre än ett halvår. Det är inte illa måste jag säga. T.o.m läkarna blev positivt överraskade från början över hur fort det gick. Och vet ni vad min hemlighet är? Jag åt LCHF i två månader. Och till det här med försäkringskassan... Vad mycket det är att tänka på när man ska gå på mammaledighet! Jag tycker att det är en hel djungel att lära känna. Men efter dagens samtal så klarnade det lite i alla fall. Resten av dagen ska jag VILA, gå igenom porslin som vi ska skänka bort innan flytten... ...och så ännu mer vila!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0