Snålmorsan?

Fasiken vad jag älskar begagnat. Jag älskar att fynda billiga begagnade saker. Det känns så himla bra och miljövänligt varje gång samtidigt som man faktiskt tjänar sjuka summor på det. Idag sparade jag flera hundra på ett nästan oanvänt jättefint babygym som jag ändå har spanat på i butik. Fick med en supersöt pälsmössa (självklart fusk) till skrutten bara sådär. Saken är att varje sak jag har fyndat på diverse köp/sälj-sidor har varit i riktigt bra skick. På lördag åker vi och tittar på ett skötbord hemma hos en kvinna.

Och just babysaker använder man ju bara en viss tid. Det låter som att jag kommer att bli värsta snålmorsan, men jag blir lite glad varje gång. Jag har handlat mycket i butik också, men på sistone har det blivit lite av en hobby att sitta på blocket och bloppisar haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0