Spark!

Idag, från absolut ingenstans, så började bebis att sparka riktigt vilt och mycket kraftigare än innan. Tidigare så har jag kunnat känna de små pyttebuffarna ett par enstaka gånger med handen men ikväll fick både Rickard och jag känna på några riktiga sparkar utanpå magen! Denna häftiga känsla kommer jag att leva på så himla länge! Jag är nu inne i vecka 22 och för första gången så känner jag mig alldeles jättegravid. Det har börjat spänna ordentligt och skrutten gör sig påmind varje dag. Det får mig att inse gång på gång hur fantastiskt livet och kroppen är egentligen. Jag var tvungen att ta en magselfie på jobbet idag! Jag har gått över till the dark side, nu ingår jag nog i maffialigan som bombar sociala medier med jobbiga magbilder haha.


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dina magbilder <3

Svar: Fina fina du!❤
Sabrine

2016-12-04 @ 18:43:26
URL: http://maskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0