Det räcker

Jag mår så jävla dåligt. Allt jag vill är att vara snäll, vara till lags och räcka till åt alla jag älskar. Men i själva verket så räcker jag inte till åt någon. Jag har ofta fått höra hur besviken man är på mig för att jag aldrig har tid. De ska veta att jag stressar sönder mig själv. Jag har ett sådant pressat schema varje dag att jag ligger med ångest och kraftiga bröstsmärtor på nätterna. Jag mår inte så bra i grunden just nu. Och när alla rycker och sliter i varsinn del av mig så försöker jag dela mig. Men nu har jag insett att det inte går längre.

När jag mår dåligt och får läkarhjälp så orkar jag inte mycket på dagarna. Då blir jag så himla ledsen när jag får höra att jag prioriterar bort mina vänner när jag i själva verket kämpar för livet för att må bra samtidigt som jag vill att mina nära och kära ska må bra. Men det räcker nu. Nu måste jag prioritera mig själv och min familj. Jag är ledsen att göra många besvikna, men det är så det får vara. Jag kan inte gå in i väggen för alla andra. 

Allt jag vill är att vara en god människa. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det enda jag önskar är att du ska må bra. Du är en otroligt fin person, vacker rakt igenom djupt in i själen. Du gör så rätt, du måste fokusera på dig själv och din hälsa nu. Riktiga vänner finns för dig och stannar kvar tills du har ork igen. Pusss

2016-02-29 @ 01:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0