Grillen

Att bli grillad av tre personer med hög position på kommunkontoret. I en hel timme. Jag minns inte ens vad jag sa under intervjun. Jag åkte hem med känslan av att allt gick åt skogen. Kanske är inte just detta jobb mitt kall ändå, tänkte jag. Kanske var det meningen att jag inte skulle få just detta jobb tänkte jag. 

Tre dagar senare så ringer telefonen. En av personerna som satt och plågade mig med plågsamma frågor var på andra sidan luren med ett besked. Ett besked om att jag fick jobbet! De hade tydligen fått en jättebra uppfattning om mig och de ser mig som en stor tillgång till deras nyöppnade kommunala förskola! Jag är så himla glad och självklart tackade jag ja!
Att få vara med och starta upp en helt ny verksamhet ska bli så otroligt spännande! Jag tänker dock fortfarande köra timmar på ungdomshemmet på helger för att jag tycker att det är så himla roligt! Extra cash kan väl aldrig skada? :-) 


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till jobbet :) Vad roligt att få vara med och starta upp en förskola :) Jag längtar tills mina 3,5 år är över nu så man kan börja jobba med barnen igen :)

Svar: Ja det ska bli riktigt roligt faktiskt!! Det förstår jag!
Sabrine

2016-02-10 @ 21:46:04
URL: http://maskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0