Härlig veckostart


Idag startade jag dagen med en underbar skogsrunda i solen! Idag var det verkligen riktiga vårfeelings. Både min terapeut och medium (ja jag är ju väldigt medial och andligt lagd) rekommenderar mig minst 30 min i skogen varje dag. Inte bara för motionens skull utan mest för sinnenas och den inre rons skull. Och det stämmer så väl. Så pigg som jag har varit idag har jag inte varit på länge och jag tror att frisk luft är nyckeln. Idqag blev det 60 min.
 
Då både jag och Rickard var lediga idag så unnade vi oss en måndagsfika tillsammans. Marsipansemlan var något nytt, men ärligt talat så var innehållet en besvikelse haha! Vart var hålet med en massa mandelmassefyllning i någonstans? Mvh. flötetjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0