Villa Lindesnäs

I fredags så var vi och valde meny samt planerade bröllopsmiddagen på Villa Lindesnäs. Vi har ju bestämt att endast ha en trerättersmiddag med närmsta familjen +tärnor och best man och skippa en stor bröllopsfest. Det var så himla fint där och det kommer att bli precis som jag har drömt om att mitt bröllop ska vara! Lantligt, klassiskt och vid havet! Vi kommer att ha en egen våning med egen takterass med världens utsikt över byfjorden och Uddevallabron! De fixar allt! Nu slipper jag och Rickard att tänka på inredning, matlevererans och städ av lokal! Allt fixar personalen. Det är verkligen en super service där! Vi fick t.o.m träffa kocken och ställa massa frågor.

Jag kan verkligen rekommendera Vill Lindesnäs i Uddevalla för både större och mindre evenemang! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0