Gott nytt!

2015 var ett år med många med och motgångar som alltid. Höjdpunkten var helt klart min och Rickards förlovning vid tolvslaget på nyårsafton 14/15. Igår var alltså får första förlovningsdag. Det har hänt väldigt mycket under året. Jag har åkt skidor för första gången i mitt liv, varit på Kreta med Rickard, flyttat från Norge till Sverige, blivit sambo och lärt känna en massa nya roliga människor! Jag har också fått nya vänner för livet och tagit tag i mitt hästintresse igen. Jag har heller aldrig varit så sjuk som detta året. Jag har varit mer sjukskriven än på jobbet under hösten som var och jag har nog aldrig mått så dåligt haha! 
 
Nu ser jag fram emot ett nytt år. Jag förväntar mig att utvecklas lika mycket som människa som jag gjort under 2015. 2016 är också året då jag blir fru Johansson-Chaabane och det är också året då vi kanske skaffar oss en ny lägenhet. Spännande!
 
I år har jag inget nyårslöfte. Jag lyckas aldrig att hålla de ändå,
 
 
På självaste nyårsafton så hade vi Maria och Johan samt två vänner till dem över på trerättersmiddag och bubbel! Vår nyårsmeny bestod av skagentoast, fläskytterfilé med pressad potatis i tryffelolja samt stekt sparris med rödvinssås och kall bearnaise och kladdkaka med centerchoklad, daim, hallongrädde och bär. Det var längesedan jag åt en sådan god middag och hemlagat är banimej godast! Min man han kan. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0