Klänning kirrad

Jag har just klickat hem en bröllopsklänning för under tusenlappen! Jo det är helt sant! Ebay var nog det sjukaste jag har sett. Vilka priser. Kvalitén är förmodligen inte den bästa men det är ju bara EN dag det handlar om! Och om det nu skulle vara så att klänningen ser för jävlig ut när den kommer så var det ju knappt några bortkastade pengar i alla fall med tanke på vad brudklänningar brukar ligga på... Jag är så sjukt förväntansfull! Jag undrar hur lång tid det tar att frakta den från USA? En vecka? Tre veckor? Jag har noll koll. 
 
För övrigt så rullar det på med bröllopsplanerna. Det är mycket på gång. Personalstyrkan är nästan färdigställd och jag tror att det kommer att bli så bra! Det är så himla skönt att kunna släppa alla mina kontrollbehov över hur allt sköts runt omkring på vår stora dag. I stället så har jag överlåtit det jobbet till några andra tjejer som jag litar på. Det är ju ändå ganska mycket som ska skötas under bröllopsfesten. Bufféerna, disk, baren, plock, varumottagning o.s.v! 
 
Om ett par månader skickas inbjudningarna ut. Heja heja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0