Bröllop, bröllop, brö..

Oj vad mycket det är att tänka på med bröllop! Och saker och ting blir aldrig som planerat. Igår traskade jag till blomsterhandeln och beställde tre romantiska tärnbuketter samt min brudbukett! Jag kände bara att det får kosta. Det ska bli skönt att slippa binda de själva och jag fick en riktigt schysst deal. Jag är så nöjd!

Här om dagen så var vi även och provfotograferade med vår fotograf Susannah! Från början skulle vi ju inte haft någon specifik fotograf men Susannah är så sjukt duktig och det ska bli så roligt att få ta del av hennes mästerverk till fotografier sedan. Jag tror att både jag pch Rickard kommer att vara supernöjda!

Och sist men inte minst så har vigselringarna kommit! Jag bara älskar min stilrena diamantring i vitt guld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0