Midsommarhelg

Hej mina kära!
Jag hoppas att ni hade en lika trevlig midsommarafton som jag hade igår! Vi startade dagen med lunch hos svärföräldrarna med släkt. Det var väldigt trevligt och det blev en hel del bröllopssnack (såklart) och många goa skratt! Det vart även femkamp och midsommarfirande påmden lokala idrottsplatsen där de bor.

På kvällen styrde vi kosan mot Göteborg och åt grillat hos min farbror med fru. Kvällen bjöd på krocketmatch, trubadur, drinkar och skratt med härliga människor. Jag vann över Rickard i krocket men han ska få en revanchmatch nästa år. Jag och Rickard hade så kul igår att vi skrattade och lyssnade på sjukt hög musik hela vägen hem 3 på natten. Eller var det bara jag som minns att det var så kul med lite väl många groggar i kroppen medan min kära var chaufför? Haha.
Idag har jag solat och latat mig precis hela dagen. Jag ska nog bryta det med en springtur ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0